koffer!! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Lieke Plantinga - WaarBenJij.nu koffer!! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Lieke Plantinga - WaarBenJij.nu

koffer!!

Blijf op de hoogte en volg Lieke

31 Januari 2013 | Mexico, Playa del Carmen

Lieve allemaal,

Even een kleine update: koffer is terecht!!! Ik heb hem net ontvangen in mn hostel. Na 4 dagen bellen regelen en het thuisfront helaas ook opzadelen met korte nachten slaap is het eindelijk gelukt.

Wat blijkt, is dat de knuppel van het vliegveld van Cancun geen knuppel is, maar KLM alle schuld op zich kan nemen. Mijn naam is namelijk verwisseld met die van iemand anders uit Polen. Marinuswka is my new name! De koffer is dus niet eens in Parijs aangekomen, maar gelijk naar Polen gestuurd. Daarna naar Dusseldorf en nog een andere plaats. Maak je borst maar nat KLM want die schadeclaim gaat echt ingediend worden!!

Het enige jammere is dat mn pinpas het niet doet.. Tja niet alles kan natuurlijk goed gaan he! Het moet elkaar wel een beetje afwisselen natuurlijk..

Verder gaan we hartstikke leuke dingen doen komende weken en kan ik waarschijnlijk verhuizen naar een betere kamer!

Nog een keer heel erg bedankt voor iedereen die lieve berichtjes stuurt,

liefs

• 01 Februari 2013 - 09:51

Peter:

Hoi Lieke,

Fijn dat alles terecht is. Nog Poolse wodka aangetroffen of Dusseldorfse bratwurst, je weet maar nooit wat er dan uit die koffer komt. Weet je dat buiten Europa je pas uitgeschakeld staat ( =beveiliging) en dat je even je bank moet contacten om hem buiten Europa aan te zetten? Ben alweer benieuwd naar de verhalen over je volgende kamer en je avonturen.
    Hasta la vista! Peter vdB

• 01 Februari 2013 - 17:51

Daan:

Hoi Marinus,

lekker dat je je igen spulletjes weer terug heb. En he hoeft echt geen nadeel te zjn dat je niet kanpinen, doe je er lekker lang mee.

Al begonnen met je spaans? ga nu ff kijeknof ik her foto's van je kan vinden.

Heel veel plezier en geniet ervan

Groeten van Daan